Klachten

 

Wij doen onze uiterste best u als consument een uitgebreid assortiment aan te bieden tegen de juiste prijzen. Bovendien proberen wij zo volledig mogelijk te zijn in onze productinformatie. Bent u desondanks niet tevreden en heeft u een klacht? Laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. U kunt zowel een klacht indienen over de producten alswel onze dienstverlening. Wij proberen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren op uw klacht. Mocht dit niet lukken, dan laten wij u dit binnen diezelfde 14 dagen weten en waarom. Bovendien zullen wij dan aangeven wanneer wij wél inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren. 

 

Bent u van mening dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Uw klacht kunt u bij ons kenbaar maken middels onderstaand klachtenformulier. Wilt u een product terugsturen, kijk dan op de pagina Retourneren voor meer informatie.