• Dé specialist
  • Uniek assortiment
  • Uitstekende service
Home » Bestellen en betalen

Bestellen en betalen

Bestellen en betalen gaat via onze webshop heel eenvoudig. Via 6 stappen die we je hieronder uitleggen doorloop je eenvoudig het bestelproces.

Stap 1 plaats de artikelen in het winkelwagentje

Zoek in onze webshop het artikel dat je graag bij ons wilt kopen. Tip: ben je opzoek naar een onderlijn voor een specifieke vis, kijk dan eens bij de veelgestelde vragen. Heb je het artikel gevonden dat je wilt kopen, kies dan eventueel de juiste variant van het product. Als er meerdere varianten verkrijgbaar zijn dan kun je die selecteren via het grijze drop down menu rechts van de productfoto boven het "aantal". Heb je de juiste variant en het juiste aantal gekozen, klik dan op de groene knop met de tekst "in winkelwagen". Er komt een pop-up scherm naar voren. Ben je klaar met winkelen en heb je alles wat je nodig hebt? Klik dan op "bestellen". Heb je nog iets anders nodig, klik dan op "verder winkelen". Je kunt op elk moment over gaan tot bestellen door op het winkelwagen icoon te klikken rechtsboven aan iedere pagina. 

Stap 2 controleer je bestelling

Als je in de vorige stap op het winkelwagen icoon of "bestellen" hebt geklikt dan krijg je te zien wat je in je winkelwagentje hebt geplaatst, wat de verzendkosten zijn en het totaal. Controleer goed of je de juiste spullen in je winkelwagentje hebt. Staat alles goed? Klik dan op "bestellen".

Stap 3 doorgaan mét of zonder account

In deze stap kun je aangeven of je al een account hebt. Heb je al een account, log dan in met de bij jou bekende gegevens. Handig, want dan worden automatisch jouw adresgegevens alvast ingevuld. Heb je nog geen account, maar wil je de volgende keer sneller kunnen bestellen, maak dan een account aan. Bovendien kun je dan later zien welke producten je in het verleden bij ons besteld hebt. Makkelijk als je even niet meer weet welke onderlijn zo goed werkte bijvoorbeeld. Heb je geen account en wil je ook geen account, geen probleem! Kies dan voor "doorgaan zonder account" en klik op "volgende". 

Stap 4 vul je gegevens in

Vul in het scherm jouw gegevens in. Controleer goed of het adres en de postcode kloppen. Bestel je de spullen op jouw naam, maar wil je dat het pakket elders wordt afgeleverd, kies dan voor de optie "gebruik een alternatief afleveradres". Ook hier geldt, controleer goed de ingevulde gegevens.

Stap 5 kies de verzendmethode

Visservice Webshop biedt alleen verzending via PostNL aan. Meer over verzendkosten en termijnen lees je op onze pagina "verzendkosten en termijnen". 

Stap 6 kies de betaalmethode

iDEAL - gratis

De meest gebruikte betaalmethode is iDEAL. iDEAL is naadloos geïntegreerd met de online bankomgevingen van de 10 grootste Nederlandse consumentenbanken. Klanten van deze banken kunnen gebruikmaken van de online bankproducten om betalingen te voldoen. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

 

Paypal - gratis

PayPal laat klanten hun creditcardgegevens of bankrekening aan hun PayPal-account koppelen, of saldo op hun account zetten. Bij het betalen van een aankoop wordt afgerekend met alleen het e-mailadres en wachtwoord van het PayPal-account en hoeft er verder geen persoonlijke of financiële informatie overhandigd te worden, waardoor het een erg veilige betaalmethode is. Betalingen zijn ook te voldoen via telefoon of tablet, waardoor u overal makkelijk kunt betalen

 

Vooraf overmaken - gratis

Je er voor kiezen om het te betalen bedrag vooraf over te maken. De betaalinformatie ontvang je per e-mail. Na ontvangst van de betaling verzenden we jouw hengelsportartikelen. 

 

Klarna (achteraf betalen) - gratis

Achteraf betalen met Klarna geeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regelt u zelf met Klarna. Afspraken over uitgestelde betaling maakt u rechtstreeks met Klarna. De beschikbaarheid van de verschillende mogelijkheden van Klarna is afhankelijk van uw locatie. ‘Achteraf Betalen’ is beschikbaar voor klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland en Finland. In het bestelproces selecteert  u ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode, u vult uw gegevens in en voltooit de bestelling. Bij de eerste bestelling maakt u een Klarna-account aan, waar du uw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult. Voor elke terugkerende bestelling vult u alleen e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in. Na voltooiing van de bestelling krijgt u een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in uw Klarna-account .